Uitnodiging! - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Jorien Roelofs - WaarBenJij.nu Uitnodiging! - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Jorien Roelofs - WaarBenJij.nu

Uitnodiging!

Door: Jorien

Blijf op de hoogte en volg Jorien

31 Oktober 2009 | Australië, Warrnambool

Ja een uitnodiging aan mijn trouwe lezers! Een beetje op tijd, maar dat geeft jullie wat tijd om een goedkoop ticket te vinden.
Aangezien ik Kerst en mijn verjaardag hier op de boerderij vier en ik de beschikking heb over mijn eigen huisje nodig ik jullie uit om mijn 24ste verjaardag hier te vieren!
Mijn adres is:

1101 Woolsthorpe Road
Hexham Victoria 3273
Australia

Het is het makkelijkst als je op Melbourne vliegt en het is natuurlijk gezellig voor jullie om samen te reizen. Dus boek een ticket samen en laat weten wanneer en met hoeveel jullie komen. Dan weet ik of ik een bus moet regelen om jullie op te pikken van het vliegveld. Dan laat ik jullie de Great Ocean Road zien en vieren we mijn verjaardag voor de verandering met aardbeientaart en zon!
Oh en vergeet je zwemspullen niet!!!

Liefs Jorien

  • 31 Oktober 2009 - 09:11

    Floris:

    Hoi Jorien,
    Dit idee lijkt me wel wat. Ik begin nu te sparen voor een ticket. Dat betekent dat ik wat vaker bij oma Sini in de tuin moet werken. Als ik genoeg geld bij elkaar heb kom ik op je verjaardag.

    Groetjes Floris en tot kerst 2020.

  • 31 Oktober 2009 - 12:31

    Henk:

    Oeps, zit ik net een reisje Italie voor te bereiden, kom jij met deze uitnodiging....Is het niet makkelijker als jij om mijn 55e, oma;s 83e en je broers 26e verjaardag komt? Vieren we die van jou ook!
    Je maakt ons wel jalours!

  • 31 Oktober 2009 - 14:57

    Alice Haagen:

    Hallo Jorien We zijn net gewend om op vakantie te gaan. Dus als het niet zo snel achter elkaar was leek het mij wel wat. Vooral voor henk zit hij toch op een boerderij. Dus wij vieren jou verjaardag ook wel in nederland. Nog heel veel plezier. groetjes van ons allen. Alice

  • 31 Oktober 2009 - 18:27

    Ingrid:

    Hallo Jorien,
    bedankt voor je uitnodiging, heel leuk.
    Ik moet met kerst werken dus ik kan niet. Ik eet wel in nederland een aardbeientaart, met de verwarmig op 23 graden.
    groetjes peter, serra en ik.

  • 02 November 2009 - 12:19

    Babs:

    Hey Jorien!

    Waaaah hoe cool is het om even naar jouw verjaardag Down under te gaan! Helaas te druk op werk eind van het jaar en net een huisje, dus nog even sparen! :(

    Liefs Barbara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Warrnambool

Jorien

Actief sinds 25 Maart 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 18936

Voorgaande reizen:

29 Mei 2009 - 09 Mei 2010

Backpacken door Australië en Nieuw Zeeland

27 Februari 2007 - 24 Mei 2007

Namibië

Landen bezocht: